با معاون استاندار کرمان صورت گرفت


افتتاح ۳۶ میلیارد تومان پروژه کشاورزی و خدماتی در ارزوئیه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر حدود ۳۶ میلیارد تومان پروژه خدماتی و کشاورزی در شهرستان ارزوئیه افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر حدود ۳۶ میلیارد تومان پروژه خدماتی و کشاورزی در شهرستان ارزوئیه افتتاح کرد.
به گزارش کرمان نو، حمیده واعظی صبح امروز ۲۰ بهمن‌ماه در سفر یک روزه خود به شهرستان ارزوئیه به همراه فرماندار این شهرستان چند طرح خدماتی و کشاورزی را افتتاح کرد.
زمین چمن روستای حسین آباد با حضور معاون استاندار کرمان، توسط مادر شهید شیرزاد حاتمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
برپایه این گزارش، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار احداث این زمین چمن از طریق شرکت ملی صنایع مس و دهیاری روستای حسین آباد تامین شده است.
براساس این گزازش، همزمان چهار زمین چمن دیگر در روستاي حیدرآباد، شهرک بلوچ‌ها، معدن آب دشت و ابراهیم آباد به بهره برداری رسید گفتنی است هزینه احداث این پنج زمین چمن یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان شده است.
به گزارش کرمان‌نو در شهرستان ارزوئیه ۱۱ زمین چمن وجود دارد و چهار زمین دیگر نیز در دست احداث است.
افتتاح و بهره برداری ۱۳ پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار به مساحت ۷۱۰ هکتار با اعتبار بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریالاز کمک های بلاعوض دولتی ۲ طرح گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی اشتغال روستایی با اشتعالزایی ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان هدف بعدی واعظی بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان پروژه های برق‌رسانی، توسعه و اصلاح با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را در هشتمین روز از دهه فجر افتتاح کرد.
براساس این گزارش، هدف از اجرای این پروژه ها اصلاح شبکه، توسعه و رفع افت ولتاژ ۱۸ روستا و برق‌رسانی به روستاهای ده نظر و سه چاه که اشتغال پنج نفر را در بر دارد، بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84892
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.