۱۷ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۶ نفر فوت کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت ۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان خبر داد و گفت: امیکرون یک سرماخوردگی ساده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت ۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان خبر داد و گفت: امیکرون یک سرماخوردگی ساده نیست.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حمیدرضا رشیدی نژاد اظهارداشت: وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان بحرانی است و هر روز بر تعداد افراد مبتلا افزوده می‌شود و تحت های بیشتری در بیمارستانها اشغال می‌شود.

وی با اشاره به تلاش کادر درمانی برای بهبود بیماران گفت: بی تفاوتی جامعه فشار زیادی به پرستاران و کادر درمان وارد کرده و بسیاری از آنها بیمار شده اند.

رشیدی نژاد افزود: ۴۵۶ نفر هم اکنون در استان کرمان با تشخیص کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و تعداد بیشتری مشکوک به کرونا در مراکز درمان تحت مراقبت می‌باشند.

وی ادامه داد: مردم گمان می‌کنند امیکرون یک سرماخوردگی ساده است در حالی که همین بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشته در کرمان به جای گذاشته است و ۱۳۵ نفر بستری شده اند.

وی با ابراز تأسف از روند کند مراجعه مردم برای تزریق واکسن گفت: تمام امکانات ما برای تزریق واکسن در دزهای مختلف به کار گرفته شده و همه افراد بالای ۵ سال امکان تزریق واکسن دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان در مراکز جمعیتی حضور نیابند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد که سرایت این بیماری بسیار بالاست و در صورت بروز بیماری در یک خانواده همه باید قرنطینه شوند ۵ روز با سایر افراد جامعه در ارتباط نباشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85078
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.