چهار طرح ورزشی در مدارس رفسنجان به بهره‌برداری رسید

چهار طرح ورزشی امروز (شنبه) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال در مدارس شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

چهار طرح ورزشی امروز (شنبه) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال در مدارس شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، چمن مصنوعی دبیرستان شاهد رفسنجان با زیربنای هزار و ۵۶ مترمربع و با همکاری شرکت مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال یکی از چهار طرح ورزشی افتتاح شده در این شهرستان است.

همچنین امروز سالن وزنه برداری، ایروبیک، تی آر ایکس و بدنسازی رفسنجان نیز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در دبیرستان دخترانه شاهد رفسنجان افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی دبیرستان علامه حلی دوره اول رفسنجان با زیربنای یک هزار و ۵۶ مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال که با همکاری شرکت مس سرچشمه و شهرداری رفسنجان احداث شده بود نیز افتتاح شد.

امروز از پروژه تعمیر و بازسازی تعویض و نصب کف پوش، پارکت، ضربه گیر دیوارها و تعویض کامل سیستم روشنایی سالن های والیبال و بسکتبال مجتمع ورزشی فرهنگیان رفسنجان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به همت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان نیز بهره برداری شد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح چهار طرح ورزشی در مدارس رفسنجان گفت: اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت های ورزشی در مدارس بصورت هدفمند می تواند آینده ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان پروری برای کشور رقم بزند.

محسن منوچهری‌نژاد افزود: انجام فعالیت های ورزشی در مدارس، نه تنها ضرورتی مهم برای تربیت نسلی سالم، تندرست و داشتن دانش آموزانی پویا و پر انرژی است، بلکه بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان آینده سازان این مرز و بوم است.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه توجه به سلامت دانش آموزان، تضمین کننده جامعه سالم در آینده است، خاطرنشان کرد : با شرایط جامعه و کم تحرکی موجود، دانش آموزان نیاز به نشاط و شادابی دارند.

منوچهری نژاد بیان کرد: فعالیت های ورزشی یکی از مهم ترین ابزارهای شاداب سازی دانش آموزانی است که در رشته ‎های مختلف ورزشی فعالیت کرده و در کنار درس و تحصیل به امر ورزش اهتمام دارند و از نظر پیشرفت و موفقیت تحصیلی سرامدتر هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم، گفت: بر اساس این سند مدرسه تراز انقلاب اسلامی کانون فرهنگی، تربیتی محله خواهد بود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امروز به خود می بالیم که فرزند انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی شاهد تغییرات مثبتی در فضای آموزشی و ورزشی مدارس هستیم بیان کرد: دشمنان به دنبال سیاه نمایی هستند و ما باید بر اساس فرموده های مقام معظم رهبری مد ظله العالی، با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب عزیزمان را بازگو کنیم.

در پایان وی از مدیریت آموزش و پرورش، شهرداری رفسنجان، شرکت صنایع مس، مدیران مدارس و خانواده های حامی قدردانی کرد و به نفرات برتر مسابقات ورزشی در این شهرستان جوایزی اهدا شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85303
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.