اتوبوس ریگان-کرمان در آتش سوخت

کرمان نو- یک دستگاه اتوبوس که از شهرستان ریگان به سمت کرمان در حرکت بود ظهر روز دوشنبه در شهر بم به علت نقص فنی دچار آتش سوزی شد؛ مسئولان محلی می‌گویند با اقدام به موقع در اطفای حریق و پیاده کردن مسافران، هیچکس در این حادثه آسیب ندیده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری بم در گفت وگو با خبرنگار کرمان نو محل وقوع حادثه آتش سوزی را بلوار خلیج فارس، اطراف میدان مهدویت شهر بم اعلام و بیان کرد که افزون بر ۷۰ درصد اتوبوس در آتش سوخت.

محسن حدادیان با بیان اینکه حادثه به دلیل اتصال و نقص فنی در سیستم سیم کشی اتوبوس رخ داده است افزود: به علت وزش باد شدید، آتش همه گیر و به داخل اتاق اتوبوس هم وارد شده بود که صندلی های اتوبوس نیز سوختند.

469e6498 0444 45a4 88bd 00f8f120d247

 

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بم خاطرنشان کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۲۵ حادثه را به ما اطلاع دادند و به دلیل نزدیکی محل آتش سوزی به ایستگاه آتش نشانی شماره ۳ بسرعت یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

او می گوید به دلیل اینکه جنس این ماشین ها قابل اشتعال است و همچنین وزش باد شدید باعث شده بود اتوبوس بیشتر از حد تصور در آتش بسوزد.

حدادیان ادامه داد:راننده در مسیر متوجه آتش سوزی نشده و در حال رانندگی بود و رانندگان دیگر آتش سوزی اتوبوس را به وی اطلاع می دهند.

به گفته او اتوبوس ۳۰ مسافر داشت که مسافران بسرعت پیاده شدند و به کسی آسیبی نرسید.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم افزود: مسافران توسط خودروهای دیگر به مقصد اعزام شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85458
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.