دانش‌آموز کشتی‌گیر رفسنجانی نائب قهرمان مسابقات نوجوانان کشور شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: علی اکبر یوسف پور دانش آموز رفسنجانی، کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم استان کرمان، مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشتی آزاد نوجوانان کشور را از آن خود کرد و به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده نوجوانان با حضور ورزشکارانی از سراسر ایران به میزبانی ارومیه از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

وی بیان کرد: علی نامجو در وزن ۴۵ کیلو، سیدمحمدمهدی حسینی در وزن ۴۸ کیلو، سبحان رمضانپور در وزن ۵۱ کیلو، علی اکبر یوسف پور در وزن ۵۵ کیلو، امید ملکی در وزن ۶۰ کیلو، میلاد محمدی در وزن ۶۵ کیلو، ابوالفضل رضایی در وزن ۷۱ کیلو، صالح رمضان پور در وزن ۸۰ کیلو، امیر عباس ایرانمنش در وزن ۹۲ کیلو و محمد امین خواجوی در وزن ۱۱۰ کیلو گرم به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت ها حضور داشتند.

رضایی گفت: در پایان این مسابقات، دانش آموز رفسنجانی علی اکبر یوسف پور، کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم با کسب ۴ پیروزی و یک شکست، مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.