استاندارکرمان خبرداد؛


سرمایه‌گذاری شستا در پروژه‌های اقتصادی استان کرمان

نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) ضمن تشریح ظرفیت‌های این شهرستانها در بخش اقتصادی، خواستار حضور فعالانه‌تر شستا در استان شدند.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، در این جلسه که در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگان شهرستانهای مختلف استان ظرفیت‌های این شهرستانها در بخش اقتصادی را تشریح کرده و خواستار حضور فعالانه‌تر شستا در این استان شدند.

علی زینی‌وند امروز دوم اسفندماه در تهران به همراه عده‌ای از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و معاونانی وی در تهران ضمن تشکر از اقدامات گذشته هلدینگ شستا در استان کرمان، گفت: شستا یک مجموعه اقتصادی است و باید برای سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصادی با مطالعه دقیق وارد شود تا این سرمایه گذاری اثر بخش باشد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت ارشد استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید آماده است؛ گفت: پیشنهادمان این است که مدیرعامل شستا اولویت‌های این مجموعه برای سرمایه‌گذاری در استان را به استانداری اعلام کنند تا پس از جمع‌بندی وارد فاز اجرایی شویم.

زینی‌وند همچنین تصریح کرد که از طرح‌هایی که به نیاز روز کشور پاسخ می‌هد، مانند طرح‌های دامپروری و… حمایت جدی صورت خواهد گرفت.

به گزارش کرمان‌نو رستمی مدیرعامل شستا هم در این نشست تاکید کرد که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای سرمایه گذاری در طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی در استان کرمان آمادگی دارد.

به گفته رستمی ایجاد دو واحد دامپروری صنعتی در استان (سیرجان و بردسیر) در دستور کار این شرکت قرار دارد که پس از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اجرایی می‌شود.

اظهار تمایل برای احداث کارخانه سیمان سفید عنبرآباد، سرمایه‌گذاری در بخش معادن روی در زرند و کوهبنان، مشارکت در احداث کارخانه کود شیمیایی شهربابک (با همکاری شرکت ملی مس) و ایجاد واحدهای اقتصادی در بافت از دیگر موارد مطرح شده توسط مدیرعامل شستا بود.

رستمی همچنین در این جلسه در پاسخ به اظهارات استاندار کرمان، ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر کرمان را به عنوان نماینده ویژه شستا در حوزه سرمایه‌گذاری‌های استان کرمان معرفی کرد تا اولویت‌های مورد نظر را ارایه و پیگیری نماید.

تقاضای دریافت معدن مس برای تامین ماده اولیه تولیدات مجتمع مس شهید باهنر از دیگر نکات مطرح شده توسط مدیرعامل شستا در این جلسه بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.