طی سال ۱۴۰۰ محقق شد؛


سپرده‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از سپرده‌گذاری بیش از چهار میلیارد تومانی خیران در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان کرمان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این سپرده‌گذاری باعث تسهیل در پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی مشارکت خیران در افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را زمینه‌ای در تسریع خدمت‌رسانی به نیازمندان برشمرد و افزود: این صندوق در زمینه‌های اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و حوزه عمرانی به نیازمندان وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.
وی با دعوت از خیران و نیکوکاران برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت باهدف کمک به نیازمندان، گفت: خیرانی که در این صندوق سپرده‌گذاری می‌کنند می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی کنند.
مدیرکل کمیته امداد در ادامه گزارشی از فعالیت‌های این صندوق در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کرمان طی سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.
وی در ادامه بابیان اینکه صندوق امداد ولایت کمیته امداد نمونه بارز بانکداری اسلامی است افزود: ایجاد صندوق ضمانت آسان برای مددجویان کمیته امداد یکی از اقدامات مهم این صندوق است که در نظام اقتصادی کشور و توانمندسازی اقتصادی محرومان تأثیر بسیاری دارد.
صادقی در پایان تصریح کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت و آسان به مددجویان ضمن حفظشان و شخصیت آن‌ها یکی از اهداف اصلی این نهاد نیز است که در کنار آن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، خارج از ضوابط پیچیده بانکی توسط صندوق امداد ولایت در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87019
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.