کرمانی ها در تعطیلات نوروز 8600 بار با سامانه ۱۲۱ تماس گرفتند

مدیرامور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان از ثبت بیش از 8600هزار تماس از طریق مشترکین با سامانه ۱۲۱ این شرکت خبر داد و گفت: تماس‌های صورت گرفته در کمترین زمان ممکن بررسی و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،حسین علیزاده اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال 36اکیپ‌ عملیاتی و مراکز فوریت های برق در سطح شهرستان های تابعه به صورت ۲۴ ساعته و 24 اکیپ بهره برداری به صورت آنکال به مردم نجیب شمال استان کرمان خدمات ارائه نمودند.

وی افزود: با فعالیت 240 نفر به صورت روزانه در قالب 60 اکیپ عملیاتی، تلاش شد تا با تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین، از بروز هرگونه اختلال در تامین برق مشترکان در ایام تعطیلات جلوگیری به عمل آید.

علیزاده با تاکید بر اینکه سامانه ۱۲۱ یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق شمال استان جهت رفع مشکلات مربوط به حوزه برق است، افزود: مشترکین برق می‌توانند در صورت بروز خاموشی برق منزل یا محل کار، روشنایی معابر و یا مشاهده حوادث از جمله برخورد خودرو با تیر برق، افتادن درخت بر روی شبکه برق و پارگی سیم، نوسان در ولتاژ تحویلی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.
وی با تاکید بر اینکه به طور کلی خاموشی‌های برق به دو دسته بی برنامه و با برنامه تقسیم می‌شوند، عنوان کرد: خاموشی‌های بی برنامه در اثر عوامل مختلفی از جمله عوامل جوی همچون باد، برف و باران و یا برخورد خودرو با پایه‌های برق و یا اشیاء خارجی با سیم‌های برق به وجود می‌آید و غیر قابل پیش بینی هستند.

علیزاده افزود: خاموشی‌های با برنامه نیز به منظور انجام طرح‌های مختلف برق‌رسانی برای متقاضیان جدید و یا بهبود و اصلاح شبکه‌های موجود با هدف ارتقاء سطح کیفی و استانداردسازی شبکه و متعاقبا تامین برق با ولتاژ استاندارد برای مشترکین انجام می‌شوند.

وی افزود: در ایام نوروز مجموع خاموشی‌های بی برنامه و با برنامه ثبت شده در شمال استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به طور متوسط در کمتر از 35دقیقه مرتفع گردیده و شبکه پایدار شد.

وی افزود: مرکز فوریت های برق (۱۲۱)، با هدف اجرای مطلوب تر طرح تکریم ارباب رجوع، ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش انشعاب برق، تسریع در رفع مشکلات مردم و پذیرش درخواست های مشترکان، راه اندازی شده که علاوه بر ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با شرکت، موجب گردآوری بانک اطلاعاتی حوادث و شناسایی نقاط معضل دار شبکه و همچنین کاهش مدت زمان ارائه خدمات شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.