۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان نیاز است

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: ۱۴۷ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان حضور دارند که ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سید حجت‌الله موسوی قوام با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم و سیاست‌های ستاد دیه در سراسر کشور در ماه مبارک رمضان برگزاری جشن‌های گلریزان است اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال نخستین چراغ را روشن کرده و مبلغ یک میلیارد تومان به ستاد دیه کمک کردند که این نشان از اعتماد رهبر معظم انقلاب به این نهاد مردمی است.

وی با اشاره به اینکه ستاد دیه با نیت کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد تشکیل شده گفت: اعتقاد ما بر این است که افرادی که ناخواسته گرفتار زندان شدند و زندانیان جرائم غیر عمد، در واقع بدهکار هستند نه بزهکار و این مسئولیت ما را در قبال این افراد گرفتار، سنگین می‌کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه برگزاری جشن‌های گلریزان از ابتدای ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های سراسر استان کرمان آغاز و تا کنون در چند شهرستان برگزار شده و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، افزود: در این جشن‌ها شاهد حضور چشمگیر خیرین و مردم نوعدوست استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده سه شب از جشن‌های گلریزان در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شود گفت: از شنبه ۲۷ فروردین تا ۲۹ این ماه همزمان با افطار مهمان مردم هستیم تا هم فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بیان شود و هم جذب کمک‌های مردمی را داشته باشیم.

موسوی قوام با بیان اینکه امیدواریم 147 نفر مددجوی جرائم غیرعمد استان کرمان، که در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند تا پایان ماه مبارک رمضان به آغوش خانواده برگردند ادامه داد: برای آزادی این زندانیان حدود 15 میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه است که جشن گلریزان امسال تا پایان ماه مبارک رمضان در 23 شهرستان استان کرمان برگزار شود بیان کرد: با اعتمادسازی و شفاف سازی انجام شده، پایان سال قبل شاهد حرکت‌های ارزشمند و کمک‌های خوب خیرین بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87235
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.