به علت تشدید آلایندگی هوا


مدارس و ادارات شهرستان کرمان امروز با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند

بنا به تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا مدارس و ادارات در شهرستان کرمان امروز دوشنبه به علت آلودگی هوا با ۲ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان،  باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان این تصمیم گرفته شده است.

براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، ادارات و دستگاه های اجرایی به استثنای مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز دوشنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز به کار کنند.

« در سایر شهرستان ها نیز فرمانداران براساس تفویض اختیار داده شده بااعلام نظر محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می توانند تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند».

براین اساس، تصمیم گیری در خصوص رژه نیروهای مسلح برعهده ارشد نظامی منطقه خواهد بود همچنین این محدودیت کاری  برای بخش خصوصی،  بانک ها، مراکز آموزش عالی و صدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگاه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه آن دستگاه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87485
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.