در سال گذشته رخ داد؛ وقوع ۹۱۴ حادثه طبیعی و غیرطبیعی در استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از انجام 914 عملیات امدادونجات در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از یک‌صد هزار نفر توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت امدادرسانی شدند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا فلاح با اشاره به وقوع 914 حادثه طبیعی و غیرطبیعی در سطح استان بیان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در حوادث سال گذشته به یکصد هزار و 653 نفر امدادرسانی کردند.

وی افزود: 420 نفر طی یک سال گذشته در حوادث مختلف توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این استان رهاسازی و نجات یافته اند.
وی با بیان اینکه در حوزه حوادث ترافیکی 557 عملیات امدادونجات توسط هلال احمر انجام شده است، اظهار داشت: نیروهای امدادی 60 مصدوم را به صورت سرپایی امدادرسانی و 161 مصدوم نیز توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال دادند.
فلاح با اشاره به اسکان 8 هزار و 921 حادثه دیده در حوادث مختلف خاطرنشان کرد: بیشترین اسکان در حوادث سیل و آبگرفتگی به تعداد 8 هزار و 769 نفر انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: در سال گذشته 14 سورتی پرواز توسط هلی کوپتر این جمعیت برای نجات جان 19 حادثه دیده انجام شد و هم چنین یک تُن اقلام امدادی برای آسیب دیدگان حوادث توسط تیم هوایی انتقال یافته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87585
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.