در شب های قدر صورت می گیرد؛


استقرار تیم سیار خونگیری در مهدیه صاحب الزمان (عج) کرمان

مدیر کل انتقال خون کرمان گفت: در شب های قدر، تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب الزمان (عج) از ساعت ۲۰ و ۳۰ تا ۳ برای اهدای خون مستقر است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایرج شکوهی از شب زنده داران قدر برای پیوستن به ضیافت نجات جان بیماران در ماه مهمانی خدا دعوت کرد و گفت: بیماران نیازمند به خون در تمامی ایام سال، نیاز به این ماده حیاتی دارند و تنها منبع تامین کننده آن اهدا کنندگانی  است که با انجام این عمل خداپسندانه، زندگی را به بیماران هدیه می‌دهند.

او از مردم کرمان خواست تا در شب‌های پر برکت قدر از فضیلت‌های عمل نیک اهدای خون  بهره‌مند شوند و مثل همیشه یاریگر انتقال خون در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

مدیر کل انتقال خون استان کرمان در خصوص ساعات کاری مراکز اهدای خون در شب های قدر می گوید: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۳ بامداد و تیم سیار خونگیری واقع در مهدیه صاحب الزمان (عج) از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۳ بامداد و پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲ بامداد، میزبان اهدا کنندگان است.

او گفت: افرادی که برای برآورده شدن حاجات خود، نذر اهدای خون دارند، نذرشان را به شب‌های قدر موکول نکنند و چنانچه در این شب‌ها موفق به اهدای خون نشدند تا پایان ماه رمضان به پایگاه‌های اهدای خون در  سراسر استان مراجعه کنند تا ما با مشکل کمبود فرآورده‌های خونی مواجه نشویم و بتوانیم ذخایر خون استان را حفظ کنیم.

شکوهی گفت: مراکز انتقال خون به تمام گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های خونی منفی به علت کمیاب بودن آن‌ها نیاز دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87594
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.