آماده‌باش آتش‌نشانی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس

سرپرست  سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آماده باش پرسنل سازمان آتش‌نشانی در راهپیمایی روز جهانی قدس  داد و گفت: نیروهای آتش نشانی کرمان با استقرار در مسیر راهپیمایی روز قدس تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده دارند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابراهیم بابایی در این خصوص بیان کرد: با فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ ,آتش نشانان در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان, ٩ اریبهشت ماه سال جاری به طور تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را برعهده خواهند داشت   تدابیر لازم برای تامین ایمنی شهر و شهروندان راهپیمایی روز قدس  اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد:علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان و استقرار ۵ دستگاه خودرو  اطفاء حریق و امداد و نجات، ٣ دستگاه موتور سیکلتهای مجهز به تجهیزات اطفاء حریق به صورت گشت زنی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تامین ایمنی شهروندان تلاش میکنند.

سرپرست  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از شهروندان خواست که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه ای خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و با سامانه ١٢۵ تماس گرفته و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در مسیر راهپیمایی را از حادثه مطلع کنند.

وی در پایان گفت: پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین ,همپا و همراه با صفوف به هم فشرده مردم شریف و خدا جوی کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87843
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.