روش‌های پرداخت زکات فطریه توسط کمیته امداد استان کرمان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به روش‌های پرداخت زکات فطریه در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن استان کرمان می‌توانند به‌صورت مجازی و حضوری زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات بر عهده کمیته امداد است افزود: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را پرداخت کنند.
وی از راه‌اندازی ۱۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان کرمان خبر داد و افزود: این پایگاه‌ها در محل‌های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و روستاها راه‌اندازی می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به روش‌های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.
وی ادامه داد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات استان کرمان نیز برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن استان در نظر گرفته‌شده است.
دبیر شورای زکات استان کرمان ضمن هشدار به شهروندان نسبت به سوءاستفاده عده‌ای در این ایام، افزود: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به‌منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می‌کنند، برخورد خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه زکات فطریه جمع‌آوری‌شده در کوتاه‌ترین زمان به‌حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد، خاطرنشان کرد: میزان و مبلغ زکات فطریه برای هر نفر بر اساس قوت غالب و طبق نظر مراجع محترم تقلید است.
شایسته ذکر است؛ سال گذشته حدود هشت میلیارد تومان زکات فطره در استان کرمان جمع‌آوری و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87883
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.