در ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛


کمک ۸ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از کمک هشت میلیارد تومانی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی در ویژه‌برنامه زنده تلویزیونی لحظه دیدار از شبکه کرمان ضمن تقدیر از همکاری خوب صداوسیما با این نهاد گفت: حضور خیران، مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد و حامیان طرح اکرم در ویژه‌برنامه لحظه دیدار از شبکه کرمان اقدام خوبی در جهت ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بود.
وی به برگزاری برنامه‌های مختلف توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: ایجاد نمایشگاه افتخارآفرینان اشتغال کمیته امداد استان یکی از این برنامه‌ها بود که امسال برگزار و راه‌اندازی آن دستاوردهای خوبی برای مددجویان داشته است.
صادقی گفت: انتظار داریم طبق قولی که مسئولان استان داده‌اند به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویی و فروش محصولات تولیدی آن‌ها در طول سال شاهد برگزاری چندین مورد از این نمایشگاه‌ها در استان باشیم.
وی هم‌نشینی با ایتام را یکی دیگر از برنامه‌های مهم اجراشده در ماه مبارک اعلام کرد و گفت: این اقدام توسط برخی دستگاه‌ها ازجمله ارتش و شهرداری انجام شد.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه طی ۲۸ روز ماه مبارک رمضان بیش از یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مددجویان، ایتام و خانواده‌های نیازمند اطعام داده شدند افزود: هم‌چنین طی این مدت ۲۵ هزار و ۷۰۰ سبد کالا در اختیار مددجویان و خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: درمجموع ۱۰۷ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف ازجمله اطعام نیازمندان و توزیع سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند استان در ماه مبارک رمضان هزینه شده است.
صادقی به اجرای طرح حامی یابی برای ایتام به‌ویژه در نیمه ماه مبارک رمضان تا ۲۱ ماه مبارک اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال ۹۵۰ حامی جدید جذب کمیته امداد شدند و این حامیان حمایت ۱۳۰۰ بچه یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده‌دار شدند.
وی ضمن تقدیر از مشارکت خوب مردم نیکوکار و خیران در برنامه‌های مختلف این نهاد خاطرنشان کرد: حامیان نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال ۸ میلیارد تومان به فرزندان ایتام تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.
وی بحث کلی در کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌ها دانست و گفت: به دنبال این هستیم با ایجاد مشاغل خرد و خانگی زمینه توانمندی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کنیم.
دکتر صادقی تأکید کرد: خدا این توفیق را نصیب ما کرده در ماه رمضان امسال هم زنده باشیم که نیاز است به شکرانه این سلامت زکات فطره خود را پرداخت کنیم.
وی ادامه داد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره و کفارات شهروندان است و هم‌چنین مردم مؤمن استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* و هم‌چنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات استان زکات فطره خود را پرداخت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87931
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.