فرماندار عنبرآباد: اشتغال این شهرستان رشد ۱۴۵ درصدی دارد

فرماندار عنبرآباد، مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان را ایجاد اشتغال عنوان کرد و از رشد ۱۴۵ درصدی ایجاد شغل از محل تسهیلات بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، جواد ایزدی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب کرمان افزود: کمیته اشتغال فرمانداری عنبرآباد رتبه نخست ایجاد اشتغال در جنوب کرمان و رتبه سوم را در این استان به خود اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: با وفاق و همدلی بین دستگاه های اجرایی در شهرستان عنبرآباد در همه زمینه شاخص های خوبی رقم خورده است.

جراحی اقتصادی تصمیم جمعی دلسوزان نظام است

وی تصریح کرد: اجرای طرح اقتصادی اخیر موجب صرفه جویی در دولت و پیشگیری از قاچاق شده و این صرفه جویی در هزینه های عمرانی کشور هزینه می شود.

فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: رسانه های بیگانه با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد تشویش اذهان عمومی و غیرکارآمد نشان دادن مسولان نظام هستند لذا اصحاب رسانه روشنگری کنند تا مردم مطلع و نقشه دشمن خنثی شود.

ارائه ۹۳۰ تسهیلات احداث و بازسازی مسکن در عنبرآباد

وی به عملکرد بخش مسکن عنبرآباد اشاره کرد و از ارائه ۷۳۰ عدد تسهیلات احداث واحد مسکن روستایی و ۲۰۰ عدد تسهیلات تکمیل و بهسازی مسکن در این شهرستان خبر داد.

ایزدی گفت: با تلاش و پیگیری نماینده مردم عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این طرح دوباره فعال شده است.

تیغ‌زنی چهار هزار کیلومتر راه سخت‌گذر در عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد از تیغ زنی چهار هزار کیلومتر راه سخت گذر در این شهرستان خبر داد و میزان راه های روستایی صعب العبور عنبرآباد را ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر اعلام کرد.

وی افزود: شهرستان عنبرآباد بیشترین میزان راه صعب العبور را در منطقه جنوب کرمان دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری انجام شده تمام راه های سخت گذر شهرستان عنبرآباد ۲ مرحله تیغ زنی و ۱۵ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

تکمیل پل نرگسان شهرستان عنبرآباد پس از ۱۴ سال 

ایزدی از تکمیل پل حوزه کلجک به نرگسان شهرستان عنبرآباد پس از ۱۴ سال خبر داد و گفت: این پل آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: در زمینه رودخانه های شهرستان عنبرآباد در ۲ حوزه هر سال پس از بارندگی شاهد قطع شدن راه ارتباطی بودیم که با پیگیری انجام شده پل فلزی برای حوزه توکل آباد و گز آباد در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: این مهم با حمایت استاندار محقق شد تا در فصل بارش دوباره دچار بحران نشویم.

اهدای ۱۶۰ پنل خورشیدی به عشایر شهرستان عنبراباد

فرماندار عنبرآباد از اهدای ۱۶۰ پنل خورشیدی به عشایر این شهرستان خبر داد و گفت: این پنل ها بزودی بین عشایر این منطقه توزیع می شود.

حفر هفت حلقه چاه برای آب آشامیدنی شهرستان عنبرآباد

فرماندار عنبرآباد از حفر هفت حلقه چاه برای آب آشامیدنی این شهرستان خبر داد و گفت: برای رفع مشکل آب آشامیدنی عنبرآباد حفر این چاهها در دستور کار قرار گرفته که مجوزات‌ این مهم اخذ شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر شبکه آب فرسوده در حال فعالیت است.

وی به ساماندهی رودخانه های فصلی عنبرآباد نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه ساماندهی رودخانه های فصلی ۸۰ هزار مترمکعب لایروبی رودخانه ها انجام شده است.

آسفالت ۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری عنبرآباد

ایزدی به حوزه فعالیت شهری اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار متر مربع آسفالت شهری انجام شده لذا اگر روند اجرای آسفالت به همین منوال ادامه پیدا کند طی مدت زمان کوتاهی مشکل آسفالت معابر را نخواهیم داشت.

وی افزود: در بخش روشنایی معابر ۶۰۰ عدد معابر در حوزه شهری طی ۶ ماه گذشته انجام شده است.

فرماندار عنبرآباد خدمات انجام شده در این شهرستان را خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و این خدمات را نتیجه وفاق و همدلی مسولان این منطقه دانست.

وی به مشکل انتخاب شهردار عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و متعاقبا اخباری در این زمینه اعلام می شود.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88911
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.