همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان از برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک در تیرماه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، سید مهدی طبیب‌زاده صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور فداکار استاندار کرمان، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان، آیت اللهی موسوی و مهرابی معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان کرمان همیشه سعی کرده نظرات کارشناسی بخش خصوصی استان را صریح و شفاف ارائه بدهد تا در جهت توسعه استان استفاده شود.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه تکیه استان بر منابع صرفاً معدنی است و اگر زنجیره و ارزش افزوده ایجاد نشود معلوم نیست آینده چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: مدل توسعه اقتصادی استان برای بیست سال آینده در حال تدوین است و مشاور گرفته شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در تیرماه برگزار می‌شود افزود: این همایش در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک در ماهان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموع فضای کسب و کار استان کرمان خوب نیست ادامه داد: آمادگی داریم تا برای تحقق شعار سال کمک کنیم و در این راستا باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه شود.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استاندار کرمان جزو شوراهای برتر کشور است بیان کرد: استاندار سابق کرمان همکاری و همراهی بسیار خوبی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان داشت.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88953
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.