حضور جانبازان شیمیایی سراسر کشور در کرمان

جانبازان شیمیایی سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به یاد سردار دلها، امروز در بیت الزهرای شهید سلیمانی گرد هم آمدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حدود ۲۰۰ نفر از جانبازان شیمیایی سراسر کشور که همگی چهره‌هایشان یادآور دلاوری و ایثار است، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و به یاد سردار دلها، به مدت سه روز مهمان ویژه سید و سالار شهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

در مراسمی که با حضور این جانبازان سرفراز در بیت الزهرای کرمان برگزار شد، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی به جانبازان ، بر رسالت جانبازان به عنوان سپاه دوم بعد از شهداء تاکید کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی با ریختن خون خود در سرزمین اهل بیت (ع) ارادت به اهل بیت و عاشورا را در بین مسلمانان جهان زیاد کرد.

به گفته او ما سه موضوع را باید به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهیم: ترویج اندیشه شهید سلیمانی، پرورش شهید سلیمانی‌ها در سراسر کشور و مکتب شهید سلیمانی مردمی شود.

در ادامه این مراسم، سید کمال لوح موسوی دبیرکل جمعیت حمایت از مصدومان شیمیایی نیز گفت: جانبازان شیمیایی سراسر کشور همانطور که در جنگ تحمیلی در اثر تهاجم شیمیایی دشمن مصدوم و بیش از سی سال آسیب و رنج کشیده‌اند؛ همچنان با همه سختی‌هایی که متحمل شده‌اند پیرو راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و از خداوند متعال خواسته‌اند که توفیق ادامه این راه را به آن‌ها عطا کند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89228
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.