در دیدار مدیرعامل برق شمال با رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان شد:


مقابله با برق‌های غیرمجاز، هدررفت انرژی و جلوگیری از سرقت تجهیزات/نیاز به آموزش و فرهنگ سازی مدیریت مصرف با استفاده از فناوریهای نوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال صبح امروز چهارشنبه ۱۱خردادماه در دیدار با حجت الاسلام حمیدی رئیس کل جدید دادگستری استان کرمان با تبریک انتصاب وی به عنوان نماینده عالی قوه قضائیه دراستان بر تعامل و همکاری دوجانبه هر چه بیشتر دستگاه قضایی استان و صنعت برق تاکید کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان مهندس محمد سلیمانی در این دیدار گفت: وجود دستگاه قضائی و سایه قانون بر سر یک جامعه، ایجاد امنیت و آرامش خاطر می کند و در سایه حاکمیت قانون همه بخشهای جامعه مسیر صحیح خود را ادامه می دهند.

وی افزود: مجموعه عظیم صنعت برق ایران که وظیفه تامین برق به عنوان یک عنصر زیر ساختی را دارد نیازمند صیانت از شبکه و تاسیسات و تجهیزات خود است که در این راستا دستگاه قضا همواره حامی این مجموعه بوده است.

وی با تقدیراز حمایتهای دستگاههای قضائی استان جهت برخورد با آسیب زنندگان به تجهیزات شبکه توزیع ، برقهای غیر مجاز و یا دارندگان رمز ارزهای غیر مجاز گفت: از دستگاه محترم قضائی نیز تقاضا داریم در بعد برخورد با آسیب زنندگان به تجهیزات شبکه و همچنین برقهای غیرمجاز همچون گذشته با صنعت برق استان همکاری داشته باشند.

در ادامه حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت صنعت برق اظهار داشت:تلاش شما درتامین برق ارزشمند است و حفظ پایداری شبکه قطعا نیازمند حمایت است و باید تلاش کرد در حوزه برخورد با برقهای غیرمجاز و هدر رفت و جلوگیری از سرقت تجهیزات فعالیت کرد که دربخش آموزش و فرهنگ سازی از یک سو و استفاده از فناوریهای نوین ( انرژی های خورشیدی )در عرصه صنعت برق برای جلوگیری از سو استفاده کنندگان از اموال عمومی و برق مانع سازی کرد.

8fe31637 93ac 4d86 a92c c1358dacec8c

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.