عامل ایجاد صفحه اینستاگرامی «شوتی‌سواران» در بم دستگیر شد

رییس پلیس فتای شهرستان بم گفت: عامل راه اندازی صفحه اینستاگرامی شوتی سواران که به انگیزه واهی تفریح و سرگرمی اقدام به تشکیل این صفحه کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سروان شاهرخ بیانی روز چهارشنبه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون مقابله با هجمه ها و مسائل ناهنجار فضای مجازی بیان داشت: در همین زمینه به دنبال رصد مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا یک‌ صفحه اینستاگرامی با بیش از ۵۲ هزار عضو که به فعالیت در زمینه تبلیغ و ترویج شوتی سوار می‌پرداخت، مشاهده و موضوع در دستور کار قرار گرفت

وی ادامه داد: در ادامه با پی‌جویی های تخصصی ماموران پلیس فتا عامل راه اندازی این صفحه که یک پسر ۱۶ ساله بود در یکی از مناطق روستایی شهرستان نرماشیر شناسایی و با دستور مقام قضایی احضار شد.

سروان بیانی عنوان کرد: این متهم در بازجویی های بعدی پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و هدف خود را از ساخت چنین صفحه ای ،سرگرمی و جذب دنبال کننده عنوان کرد که البته بررسی‌های بعدی در این زمینه ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان بم گفت: کاربران می بایست با مطالعه قانون جرائم رایانه‌ای از بایدها و نبایدهای فعالیت در فضای مجازی اطلاع داشته باشند و به هنجار های جامعه و قوانین جاری کشور احترام بگذارند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89538
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.