هشتمین جشن قهرمانی بمی‌ها در لیگ برتر بانوان + تصاویر

تیم فوتبال بانوان بم، شب گذشته هشتمین قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال کشور را با حضور مردم و مسئولان در ورزشگاه فجر بم جشن گرفت.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، این آیین با حضور حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بانوان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان و مسئولان محلی انجام شد.

گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بانوان در این آیین گفت: تیم بانوان بم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، هشتمین قهرمانی خود را جشن گرفت.

او می‌گوید: سرمایه گذاری در لیگ فوتبال بانوان بسیار خوب است و ما به لیگ نیمه حرفه‌ای نزدیک شده ایم و سازمان لیگ فدراسیون در تلاش است ساختار‌های لازم را فراهم کند.
مرضیه جعفری مربی تیم فوتبال بم که در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با عنوان خاتون بم حضور یافته است، می‌گوید: خوشحالم امروز توانستیم هشتمین قهرمانی خود را جشن بگیریم و در حقیقت باید بگویم خوشحالم از اینکه مردم خوب بم از پیروزی تیم بم خوشحالند.
او گریزی به وضعیت لیگ امسال زد و گفت: لیگ فوتبال بانوان امسال از کیفیت خوبی برخوردار بود و تیم‌ها همه بازیکن‌های خیلی خوبی داشتند.

جعفری می‌گوید: تمام تلاش ما این است تا قدرتمندانه در مسابقات جام باشگاه‌های های آسیا شرکت کنیم و پرچم ایران را بالا ببربم و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.
به گفته جعفری، قرار است دو بازیکن جدید به تیم اضافه شوند؛ ولی هنوز خروجی تیم هنوز معلوم نیست.

اسماعیلی مدیر عامل تیم فوتبال خانه خاتون بم هم گفت: خوشحالیم از اینکه تیم قهرمان شد و توانستیم بار دیگر مردم بم را شاد کنیم.

او می‌گوید: امسال اولین حضور تیم بانوان بم در جام باشگاه‌های آسیاست که امیدواریم بتوانیم در این مسابقات نماینده خوبی باشیم و بتوانیم در قاره آسیا مقام کسب کنیم و بار دیگر جشن بگیریم.
زهرا قنبری خانم گل مسابقات نیز گفت: امسال شرایط تیم عالی بود، لیگ نیز خوب و با کیفت بود و همه تیم‌ها با تمام قدرت به رقابت پرداختند.

او می‌گوید: فوتبال بانوان خیلی پیشرفت کرده است، استعداد‌های خوبی در فوتبال بانوان وجود دارد، امیدواریم فوتبال بانوان در کشور بیشتر حمایت شود.
عاطفه رمضانی کاپیتان تیم فوتبال بم هم گفت: خوشبختانه کیفیت بازی تیم‌ها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

او می‌گوید: با تمام قدرت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم باعث سرافرازی کشورمان ایران شویم.

16256909 928

16256911 739

16256906 489

16256907 124

16256910 940


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90495
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.