مدیرعامل تیم فوتبال خاتون بم


استفاده از اِلمان های بم در طراحی لوگوی تیم خاتون بم (شهرداری سابق)

کرمان نو- مدیرعامل تیم فوتبال بانوان خاتون بم (شهرداری سابق) اظهارداشت: نام خاتون را برای تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درنظر گرفتم زیرا خاتون یک نام قدیمی و اسم یک بانو است و در لوگوی این تیم از نشان ها و المان هایی مانند ارگ قدیم بم و نخل خرما استفاده خواهد شد.

به گزارش کرمان نو – بابک اسماعیلی روز چهارشنبه در اولین نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: پس از انتقال مالکیت این تیم به مجتمع معدنی فرآوری روی خان خاتون تصور داشتم که نام همین مجتمع را برای اسم تیم فوتبال درنظر بگیرم اما بعد ازکمی فکر کردن تصمیم گرفتم از خودخواهی خود کم کرده و نامی انتخاب کنم که وابسته به جایی نباشد و مربوط به بانوان باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال بانوان بم ادامه داد: من ورزشی نبودم اما سالهاست در ورزش پینت بال تیم داتیس را دارم که 6 دوره قهرمان آسیا و اقیانوسیه است و درخصوص تیم فوتبال بانوان بم هنوز کاری انجام نداده ام و این تیم مربوط به شهرداری بم بوده و شهرداران قبلی و شهردار کنونی تیم را به جایگاه خوبی در سطح کشور رسانده اند.

به گفته بابک اسماعیلی خانم جعفری سرمربی تیم فوتبال بم از مهمترین ستون های این تیم فوتبال است

مدیرعامل تیم خاتون بم تاکیدکرد:تیم فوتبال در رده بانوان صرفاً هزینه است و من بعنوان یک فرد اقتصادی سال اول فقط به فکر حفظ تیم هستم و سال بعد اگر ببینم می توانم از این تیم درآمدزایی داشته باشم حتما انجام خواهم داد زیرا معتقدم اگر کاری درآمدزایی نداشته باشد به مشکل برمی خورد.

او تصریح کرد: یک تیم نمی تواند هر سال قهرمان باشد و یک سال هم باید نایب قهرمان شود و باید بدانیم در ورزش یکسری تیم های دیگر منتظرند تا با ایجاد کمترین تزلزلی در تیم با جذب بازیکنان بتوانند به تیم ضرر برسانند .

اسماعیلی بیان کرد : اگر بحث اقتصادی برای  خانم جعفری  به نعوان سرمربی تیم مهم بود مطمئناً می توانست با پذیرش پیشنهادهای بهتر و رفتن به جایگاه های بالاتر موقعیت های بهتری بدست می آورد اما ارزش و اهمیتی که خانم جعفری به زادگاهش بم دارد ستودنی است .

مدیرعامل تیم بم ضمن اشاره به نقش رسانه ها در ورزش اظهارداشت: رسانه ها از ارکان پیش برد ورزش هستند و نقش بسزای در برنده یا بازنده شدن یک تیم دارند و می توانیم با کمک رسانه ها تیم خاتون بم را به بالاترین جایگاه برسانیم و نگه داریم.

اسماعیلی گفت: شعار تیم ما این است که نمی‌خواهیم قهرمان شویم بلکه می خواهیم با فاصله قهرمان شویم و این با فاصله قهرمان شدن یک احساس برد دسته جمعی به همه شهروندان بمی خواهد داد زیرا تیم خاتون بم برای ما بمی ها ،تیم ملی بم است .

او ادامه داد: در ابتدا کاری جز حمایت تیم انجام نخواهم داد و تنها بار سرمربی را که چندین عنوان کاری در این تیم بر دوش کشیده را با جذب بازیکنان و افرادی که نیاز دارد کمتر خواهم کرد و بحث های تخصصی را فقط سرمربی انجام می دهد زیرا خانم جعفری می داند چکار کند که تیمش برنده شود.

اسماعیلی گفت: تیم خاتون بم امسال در بازی های آسیایی حضور ندارد اما تیم های دیگر را رصد خواهیم کرد و قطعاً هر زمان در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم قدرتمند ورود خواهیم کرد .

او می گوید فوتبال بانوان در بم ورزش بارزی است و هر تغییر و تحولی باعث تنش می شود و من به دنبال تعادل هستم و می خواهم تیمم جابگاهش را در سکوی فوتبال بانوان حفظ کند

مدیرعامل تیم فوتبال خاتون بم تاکیدکرد: وظیفه تیم بازیکن سازی نیست و هدف تیم قهرمانی و حفظ جایگاه قهرمانی است تا نام بم در بالاترین جایگاه قرار گیرد .

به گفته اسماعیلی سعی خواهد شد تا با حضور خانم جعفری با ایجاد تیم دوم در بم بازیکن پروری داشته باشیم، زیرا وظیفه تیم دوم قهرمان سازی نیست بلکه بازیکن پروری است.

او درباره مالکیت ورزشگاه فجر بم گفت : طی انعقاد قراردادی ورزشگاه فجر به مجموعه خان خاتون بم سپرده خواهد شد و با توجه به تاسیسات فرسوده این ورزشگاه سعی در بازسازی قسمت هایی از آن را داریم .

اسماعیلی افزود: ورزشگاه مربوط به شهر بم است و میخواهیم مردم راحت تر از آن استفاده کنند. در گام اول از زمین فوتبال شروع می کنیم سپس جاهای دیگر بازسازی یا مکان هایی که تغییر کاربری داده شده اند به کاربری اول برمی گردانیم .

مدیرعامل تیم قوتبال بم تاکیدکرد: با وجود دو استخر ۲۵متری در ورزشگاه یکی از ورزش هایی که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد شنا است  سپس برای جلوگیری از تخریب بیشتر ورزشگاه خوابگاه های آن نیز بازسازی می شوند.

اسماعیلی جرقه ورودش به ورزش را ایده راه اندازی یک مجتمع فرهنگی ورزشی مخصوص کارکنان مجتمع معدنی فراوری خان خاتون دانست و گفت: برای راه اندازی این مجتمع فرهنگی ورزشی با یکسری مشکلات قانونی مواجه شده ایم  که امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم این مجتمع را جهت رفاه حال کارکنانم و سایر مردم راه اندازی کنیم.

مدیرعامل تیم خاتون بم گفت: تیم فوتبال بم یک تیم حرفه ای و طراز اول است که در جایگاه بالایی قرار دارد و حفظ و جایگاه کنونی این تیم کار بسیار سختی است .

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71839
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.