جیرفت دستگاه سنجش آلودگی هوا ندارد

سرپرست فرمانداری جیرفت می‌گوید که به علت نبود دستگاه سنجش آلودگی هوا، اعلام وضعیت آلودگی تنها براساس نظر میدانی کارشناسان و اعلام‌نظر آنان انجام می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز ادارات تعطیل نیست و مردم اخبار را از رسانه های رسمی و معتبر دنبال کنند اظهارداشت: طبق اعلام نظر کارشناسان و اعضای ستاد بحران محدودیتی در فعالیت ادارای این شهرستان برای امروز وجود ندارد.

وی به آلودگی هوا و تعطیلی ادارات در روز گذشته (سه شنبه) اشاره کرد و افزود: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی امروز طبق روال گذشته خدمت رسانی می کنند.

بلندنظر به خیزش گردوغبار از استان های همجوار نیز اشاره کرد و گفت: احتمال افزایش میزان ریزگردها در آسمان جیرفت وجود دارد که در صورت رسیدن به وضعیت خطرناک با اعلام کارشناسان مجموعه های مسئول در این حوزه تصمیم نهایی توسط ستاد بحران شهرستان اعمال و اعلام می شود.

وی تصریح کرد: پدیده گردوغبار در آسمان جیرفت همچنان قابل توجه است که کارشناسان بهداشتی بر استفاده از ماسک در فضای آزاد و جلوگیری از تردد غیرضرور در شهر توصیه می کنند.

به گزارش ایرنا از ۲ روز پیش مناطق مختلف استان کرمان درگیر پدیده گردوغبار است به طوری که ادارات برخی شهرستان های این استان روز گذشته تعطیل شدند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91586
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.