رئیس اورژانس اعلام کرد


گزارش تکمیلی از وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در محور سیرجان _شهربابک

رئیس اورژانس کرمان جزئیات تکمیلی حادثه انحراف اتوبوس در محور سیرجان به شهربابک را اعلام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکترسیدمحمد صابری امروز هشتم مردادماه در این رابطه اظهار کرد: از ۲۲ مصدوم حادثه انحراف اتوبوس از مسیر که بامداد امروز در محور سیرجان به شهربابک رخ داد،  ۱۶ مصدوم به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک و ۶ مصدوم به بیمارستان امام رضا(علیه السلام) سیرجان منتقل شدند.

وی افزود: طبق گزارش دریافتی از بیمارستان های فوق تا ساعت ۹ صبح، از ۱۶ مصدوم انتقال یافته به بیمارستان ولیعصر(عج) شهربابک، ۱۰ مصدوم بعد از دریافت خدمات درمانی مناسب ترخیص شدند و ۵ مصدوم برای ادامه روند درمانی در بیمارستان بستری می باشند که حال عمومی یک نفر وخیم گزارش شده است.

صابری تصریح کرد: یک مصدوم نیز جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: همچنین از ۶ مصدوم انتقال یافته به بیمارستان امام رضا(علیه السلام) سیرجان، ۳ نفر ترخیص و ۳ نفر با حال عمومی مساعد بستری و تحت مراقبت هستند.

گفتنی است: ساعت ۱:۱۴ بامداد امروز شنبه (۸ مرداد ماه)در پی گزارش انحراف از مسیر اتوبوس مسیر بندر عباس به یزد در محور سیرجان به شهربابک(۴۰ کیلومتری شهربابک) ۸ تیم فوریت های پزشکی با همکاری یک تیم از مرکز درمانی ذوب مس خاتون آباد به محل حادثه اعزام شدند و بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، تمامی مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مصدومان این حادثه شامل ۱ کودک دختر ۱۲ ساله و ۲ پسر ۱۰ و ۱۴ ساله، ۹ مَرد و ۱۰ زن با رده سنی ۲۴ الی ۶۳ ساله هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=94698
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.