شهادت مامور پلیس در کرمان خبرساز شد


شهادت مامور پلیس رودبارجنوب در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشته نیروهای انتظامی با سوداگران مرگ و شهادت مامور پلیس در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم “اسماعیل جلالی صدر” به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سردارعبدالرضا ناظری سه‌شنبه ۲۵ مردادماه در تشریح جزئیات شهادت مامور پلیس  اظهار کرد: شامگاه ۲۴ مردادماه ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب (مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تویوتا سفید رنگ با پلاک مخدوش حامل قاچاقچیان مسلح که قصد خارج شدن از روستا به سمت رودخانه چاه علیشاه را داشتند مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران با اعلام هشدار و رعایت اصول ایمنی قصد متوقف کردن خودرو حامل مواد را داشتند که قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیراندازی و منجر به مجروحیت استوار یکم اسماعیل جلالی صدر شد.

این مقام ارشد پلیس استان تصریح کرد: با توجه به شدت جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانواده داغدارش بیان کرد: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95403
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.