در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال با مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان عنوان شد:


رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند/جشنواره‌های رسانه‌ای با هدف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف انرژی برق

مهنس محمدسلیمانی در دیدار با مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و اثربخشی در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق دارند، گفت: این شرکت تعامل خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مهندس سلیمانی با تقدیر از همکاری اصحاب رسانه استان در اطلاع رسانی پیک بار تابستان گفت: انعکاس صحیح و سریع اخبار صنعت برق در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مشترکین از طریق رسانه ها میتواند باعث امید و نشاط در جامعه باشد.
وی عنوان کرد: در حوزه تکریم ارباب رجوع نیز اطلاع‌رسانی گسترده از طریق تبلیغات محیطی و نصب بنر، اطلاع رسانی در خصوص خدمات از طریق سایت شرکت، انجام نظرسنجی سالانه با همکاری کارشناسان و اساتید دانشگاهی، پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی رسیده از طریق سایت و ایمیل شرکت و… نیز صورت گرفته است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان در این دیدار با تقدیراز عملکرد صنعت برق استان در پیک بار تابستان گفت: پیک بار تابستان بدون قطع برق در کشور نشان از مدیریت و برنامه ریزی دولت سیزدهم است که امیدواریم این عملکرد و فعالیت جهادی دولت تداوم داشته باشد.

سرهنگ پاسدار امین رجایی با اشاره به نقش رسانه ها در مطالبه گری از مسئولین گفت: بسیج رسانه استان با ایجاد اتوبوس مطالبه گری توانسته به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نقش موثری در رفع مسائل و دغدغه مندی شهروندان داشته باشد.
وی بابیان اینکه مشکل حاشیه نشینی یک آسیب اجتماعی میباشد اظهارداشت: مسئولین با همگرایی و اتفاق نظر باید برای حل مشکلات اهالی حاشیه شهر کرمان چاره اندیشی کنند.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به بحث تولید محتوا از طریق رسانه در خصوص فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی برق اشاره کرد و بیان داشت: جشنواره های فرهنگی ، رسانه ای با موضوع انرژی آب و برق و مشارکت اصحاب رسانه و همچنین جریان سازی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی میتواند قطعا به صنعت برق در راستای تامین برق پایدار کمک نماید.
شایان ذکر است که در پایان این دیدار از مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان به خاطر تعامل و همکاری رسانه ای در پیک بار تابستان تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96367
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.