رئیس هیئت بدنسازی استان کرمان خبر داد:


برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام در کرمان

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمان از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام در کرمان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا در رده‌ی سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان از روز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شوند و تا پایان ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

محمد نصیری رئیس هیئت بدنسازی استان کرمان گفت: رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اسپانیا در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک و بازی‌های کلاسیک در رده‌ی سنی جوانان، پیشکسوتان و بزرگسالان از ساعت ۹ صبح روز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شوند و تا پایان ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

او می‌گوید: وزن کشی مسابقات نیز روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محل هتل گواشیر کرمان برگزار می‌شود و همین هتل محل اسکان ورزشکاران نیز خواهد بود تا آن‌ها در شرایط سخت رژیم، متحمل طی مسافت و تردد درون شهری نشوند.

به گفته نصیری، رقابت‌ها در سالن فجر کرمان واقع در بلوار جمهوری اسلامی برگزار می‌شوند.

او می‌گوید: برای اولین بار در تاریخ برگزاری رقابت ها، به هر ورزشکار بلافاصله بعد از وزن کشی، یک بسته غذای رژیمی متشکل از نیازهایشان برای بارگیری تا روز مسابقه داده می‌شود؛ همچنین چند خودرو نیز برای ایاب و ذهاب ورزشکاران از سالن به هتل و بلعکس تدارک دیده شده است.

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمان گفت: بجای خوابگاه با امکانات کم، برای ورزشکاران هتل در نظر گرفته ایم و این هتل برای ورزشکاری که مسابقه می‌دهد رایگان است که هزینه آن را هئیت بدنسازی کرمان پرداخت خواهد کرد.

نصیری می‌گوید: اولین بار است به عنوان رئیس هئیت استان رقابت‌ها را میزبانی می‌کنم؛ لذا اطمینان داشته باشید یکی از بهترین میزبانی‌ها را خواهیم داشت که در آن شأن و شخصیت ورزشکاران مهمان در اولویت قرار دارد.

رئیس هیئت بدنسازی استان کرمان گفت: این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی است و درخواست دارم داوران به بهترین شکل قضاوت کنند تا مسابقه آبرومند و کم اعتراضی پیش رو داشته باشیم تا در ادامه کمیته فنی بتواند از بین بهترین ها، انتخاب داشته باشد.

تیم ملی پرورش اندام2

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96641
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.