ساختمان جدید دانشکده بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی بم افتتاح شد

کرمان‌نو- رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از افتتاح ساختمان جدید دانشکده بهداشت این دانشگاه با اعتبار پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات این دانشگاه خبر داد

به گزارش روز یکشنبه کرمان‌نو، دکتر مازیار اویسی در آیین افتتاح دانشکده بهداشت گفت: این دانشکده با یک هزار و ۲۰۰ متر فضای آموزشی ،۱۰ کلاس ، ۶ اتاق اساتید و یک کتابخانه مرکزی بازپیرایی و بهسازی شده است.

او افزود: با ایجاد فضای آموزشی ایجاد شده و همچنین رایزنی‌های به عمل آمده امیدواریم در سال تحصیلی آینده بتوانیم دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته های بهداشت داشته باشیم.
او می گوید دانشکده بهداشت مجتمع آموزشی اشراق دانشگاه علوم پزشکی بم علاوه بر دانشجویان کارشناسی در آینده دانشجویان تحصیلات تکمیلی را نیز پوشش خواهد داد .

IMG 20221002 121326
به گفته او امیدواریم هر سال یک رشته کارشناسی ارشد به این دانشگاه اضافه شود.
دکتر اویسی اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی بم دارای سه دانشکده و هشت رشته آموزشی (پزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی) با ۱۲ سال سابقه در حال فعالیت است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم با اشاره به پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه یک هزار و ۱۵۰ نفر دانشجو دارد که ۸۰۰ دانشجو مربوط به سال های قبل و ۳۰۲ دانشجو پذیرش ورودی امسال هستند.
در پایان این مراسم محمد برزنگ سرپرست فرمانداری بم به همراه حجت الاسلام والمسلمین دانشی امام جمعه ، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسیولین از فرایند پذیرش دانشجویان ورودی سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی بم بازدید به عمل آوردند.

IMG 20221002 124219

دانشگاه علوم پزشکی بم به چهار شهرستان شرقی استان کرمان( بم ، نرماشیر، فهرج و ریگان) خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.