مرکز درمان ناباروری سطح دو دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح شد

کرمان‌نو-رییس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت :مرکز درمان ناباروری سطح دو دانشگاه علوم پزشکی بم با اعتبار هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و کمک خیرین افتتاح شد.

به گزارش روز سه شنبه کرمان‌نو ، دکتر مازیار اویسی در حاشیه افتتاح مرکز ناباروری سطح دو دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: این مرکز در ۳۰۰ مترمربع زیربنا و ۱۲ اتاق راه اندازی شده که مبلغ ۲ میلیارد تومان توسط خیر برای احداث این مرکز هزینه شده است .

به گفته او تجهیز این مکان از محل اعتبارات وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی بم بوده است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: درمان ناباروری سطح دو آی یو آی (IUI) در بم انجام می شود و تاکنون سه بیمار تحت درمان قرار گرفته اند .
اویسی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور دو فوق تخصص ناباروری در دانشگاه امیدواریم با حمایت وزارتخانه درمان IVF را هم به زودی در دانشگاه علوم پزشکی بم داشته باشیم.

IMG 20230207 215602
او بیان کرد: بعد از مرکز استان کرمان تنها دانشگاهی که نیروی فوق تخصص درمان ناباروری دارد و مرکز ناباروری سطح دو را فعال کرده دانشگاه علوم پزشکی بم است
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: با توجه به وجود یک هزار و ۲۰۰ زوج نابارور در دانشگاه علوم پزشکی امیدواریم این مرکز منشا خدمات بوده و از رجوع بیماران به مرکز استان نیز جلوگیری شود .

IMG 20230207 091810

پایگاه موتورلانس شهری بم افتتاح شد

پایگاه موتورلانس با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارتخانه و همچنین اعتبار تجهیزات این پایگاه ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بم افتتاح شد.
پایگاه موتورلانس شهری جهت امدادرسانی در مواقع اضطراری و به عنوان خودروی پیشتاز در زمان حوادث و ترافیک سطح شهر مورد استفاده است
همچنین از یک دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت بانک رفاه و خودروی حمل واکسن با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان رونمایی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101352
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.