خسارت ۱۵۰میلیارد تومانی سیلاب به جاده‌های جنوب استان کرمان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در اثر بارش های اخیر و جاری شدن سیل ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به محور های مواصلاتی جنوب کرمان وارد شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مجتبی رئیسی از بازگشایی ۳ مسیر قلعه گنج _فنوج و قلعه گنج جاسک و رودبار زهکلوت در جنوب استان کرمان توسط عوامل راهداری خبر داد و گفت: هم اکنون تردد در این محورها به روال عادی برگشته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به خسارت ۱۵۰ میلیارد توماتی سیلاب به جاده های جنوب استان کرمان در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل گفت : در اثر طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب ها حجم زیادی از راههای روستایی، پلها و ابنیه فنی در محورهای اصلی و بین شهرستانی دچار خسارت شده اند که با توجه به گستردگی منطقه همچنان کارشناسان در حال جمع آوری اطلاعات و مشاهدات میدانی هستند.

وی اظهار کرد:تمامی محورهای اصلی جنوب کرمان باز و تردد در آنها جریان دارد.

رئیسی از ادامه روند فعالیت های ماشین آلات راهداری در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: با توجه به حجم بارشها که بیش از بارش یک سال آبی بوده است افزود: از صبح  امروز کار تیغ زنی و مرمت اولیه راههای روستایی در جنوب کرمان آعاز خواهد شد.

معاون راهداری اداده کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تامین به موقع اعتبارات برای ساخت و احداث پلها و ابنیه خسارت دیده در مناطق سیل زده را ضروری دانست و گفت: اقدامات اولیه برای ایجاد عبور و مرور ایمن خودوها در مناطق سیل زده انجام شده است و با حمل لوله و ایجاد پلهای موقت لوله ای مسیرهای آسیب دیده مرمت موقت شده است که بایستی با توجه به بارشهای پیش رو اقدامات اساسی برای احداث پلها و ابنیه جدید لحاظ شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82813
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.