هلال احمر کرمان به ۱۲ هزار زائر سردار دل‌ها خدمات‌رسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور فعال نیروهای این جمعیت در آیین‌های دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ۱۲ هزار و ۳۷۱ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان تاکنون بهره‌مند شدند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، برگزاری آیین های سردار سلیمانی همزمان با فصل سرما و در هوایی بارانی طی چندروز اخیر در شهر کرمان ضرورت آماده سازی زیرساخت ها و تمهیدات مختلف برای جلوگیری از بروز مشکلات برای زائران را نمایان می کند که در این زمینه نیروهای امدادی و بهداشتی در کرمان همه تلاش خود را برای خدمات رسانی به زائران به کار گرفته اند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات بیشتر امدادی و بشردوستانه بوده که توسط تیم های جمعیت هلال احمر استان کرمان به صورت شبانه روزی در جوار بارگاه سردار دل ها ارائه شده است.

وی اظهارداشت: ۲ هزار و ۲۲۸ زائر توسط اعضای جوانان در محل گلزار شهدای کرمان راهنمایی شدند و همچنین نیروهای داوطلب هلال احمر طی ۶ روز گذشته ۹ هزار و ۷۹۰ عدد ماسک و ۹۷ لیتر مایع ضدعفونی کننده توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان یادآور شد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از ۹ دی تاکنون فشارخون ۱۸۶ زائر را اندازه گیری کردند.

وی ادامه داد: همچنین تیم های جمعیت هالا احمر استان کرمان به ۷۰ نفر در گلزار شهدای کرمان خدمات درمان سرپایی و امدادی ارائه کردند.

از روز ۱۰ تا ۱۶ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان هفته مقاومت نام گذاری شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82810
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.