دستگیری فرزندی که قاتل پدر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل طی هفته گذشته در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی  بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدود ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

وی اظهار داشت: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط ماموران کلانتری ۱۹ سرنخ هایی به دست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری ماموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ امینایی در خاتمه با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز ، افزود: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه ای درنگ ننمود تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذیر جلوگیری بعمل آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78181
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.