عاملان تیراندازی به شهروند کرمانی و سرقت‌های مسلحانه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه سارق مسلح خودرو و کشف مبالغی وجه نقد در این شهرستان خبر داد و گفت: در پرونده این افراد یک مورد تیراندازی به صاحب خودروی مورد نظر آنها برای سرقت نیز وجود دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: سارقان مسلح دستگیر شده در این پرونده ضمن ۲ مورد سرقت وجه نقد به صورت مسلحانه، یک مورد سرقت خودرو به صورت مسلحانه را نیز انجام داده که در این حادثه با شلیک تیر به پای صاحب خودرو وی را مصدوم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در کرمان و با اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس این شهرستان، باند سه نفره سرقت مسلحانه دستگیر و تعدادی سلاح جنگی از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به این مطلب که متهمان این پرونده در بازه سنی بین ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند، عنوان کرد: اعضای این باند در مجموع سه مورد سرقت مسلحانه داشته اند که ۲ مورد مربوط به سرقت وجه نقد و یک مورد نیز مربوط به سرقت خودرو بوده است.

سرهنگ پورامینایی در ادامه سخنان خود به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در هفته ناجا اشاره و بیان کرد: ماموران تلاشگر فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در چهار روز ابتدای اجرای این طرح ۲۵۰ فقره سرقت و تعدادی سلاح سرد و جنگی را کشف و تعدادی از اراذل و اوباش را دستگیر کرده اند.

وی به کشف بخشی از اموال مسروقه از کارگاه های ضایعاتی نیز اشاره و بیان کرد: در مجموع نسبت کشف وقوع جرائم در شهرستان کرمان از ۵۶ درصد در سال گذشته به ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78172
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.