مرگ مبهم جوان زرندی در فولاد زرند ایرانیان

جوان زرندی به نام محمدجواد میرزایی در یکی از واحدهای صنعتی این شهرستان فوت شده است. پزشکی قانونی هنوز دلیل فوت این جوان را اعلام نکرده‌ است.
با وجودی که در فضای مجازی شایعه فوت وی به علت گازگرفتگی مطرح است، محمدرضا میر حبیبی، مدیر روابط عمومی فولاد زرند ایرانیان این موضوع را تایید نمی‌کند.
میر حبیبی به «کرمان نو» می‌گوید:« حادثه‌ای در مجموعه اتفاق نیفتاده و کسی مصدوم نشده است. ما یک مورد فوت ناگهانی داشتیم ولی اینکه علت چه بوده مشخص نیست و منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75121
1 نظر
  1. S.m می گوید

    ???????? هوالعلیم با سلام رسانه محترم لطفا با توجه به اظهارات آقای میرحبیبی این مطلب را مد نظر قرار دهید… قصور و یا تقصیر مسؤلان این بخش این بخش از فولاد قابل کتمان و انکار نیست چون هیچ امکانات ایمنی نداشتند! با این توجیه که درخواست تهیه تجهیزات ایمنی دادیم و مدیران مافوق توجه نکرده اند، عذر بدتر از گناه است که چطور وقتی امکانات‌ و ایمنی ‌ ندارید با جان جوانان عزیز مردم بازی میکنید ارزش جان یک نفر که از نظر قرآن کریم مثل جان کل مردم جهان است! بیشتر است یا چند روز کار و فعالیت صنعتی و اقتصادی!!! وظیفه مسؤلان ایمنی این بود که وقتی درخواست تهیه تجهیزات را پاسخ مثبت ندادند پرسنل و کار را تعطیل کنند یا رسما اعلام کنند هرکه میخواد خودکشی کنه بیاد سرکار!! نه اینکه با علم به خطر جوان عزیز ما را دستور قهری به دل خطر بفرستند و تازه حدود یکساعت بعد خوابشون بپره و یادش کنند که ببینند چی شده.!!!؟ ما منتظر بررسی دقیق علت این قصور و یا تقصیر می مانیم… جوانی که هیچ بیماری نداشته چرا باید مثل آب خوردن جانش را اینجوری بخطر بندازند در ضمن وقتی تست co این عزیز مثبت شده چه جای انکار و پنهان کاری است میخوان بگن این گاز را مثلا مصرف میکرده یا جای دیگری کسی او را با این گاز به قتل رسانده و به محل کار برده؟!!!! کجا این گاز به ایشون رسیده که مسؤلان در پی انکارند ؟! این حواشی توسط رسانه ها یا برخی افراد غیر مرتبط با حادثه تلخ مانع پیگیری حقیقت این ماجرا نخواهد بود و مردم را در جریان حقیقت باید قرار داد تا مجددا برای منافع اقتصادی با جان مردم بازی نشود و توجیه نکنند که قسمت این بود !!!! ایمنی شرط اول هر نوع کار است اما در حد شعار مانده انگار !!!! و خداوند ما را کفایت می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.