علیرضا نادری رییس شورای شهر کرمان: بعضی‌ها از آدم‌ها لولو و گوش‌بر می‌سازند

ده روز از مراسم تحلیف شورای شهر گذشته و از صبح دیروز ۵ گزینه نهایی‌شان برای شهرداری کرمان معرفی شده. شورایی که جهت عوض کرده و گرایش سیاسی اکثر اعضایش اصولگرایی یا نزدیک به این خط فکری است.  با وجودی که این اعضا قبلا از برنامه مدون برای امورات شهری گفتند، پاسخ علیرضا نادری، رییس شورای شهر ششم به راه حل بعضی معضلات شهری همچون تکدی گری، هوشمندسازی شهر و گسترش افقی شهر کرمان، بررسی موضوعات و ارائه راهکار در آینده است؛ تا جایی که این شورا برای جلوگیری از گسترش افقی شهر حفر خندق در اطراف شهر را هم به عنوان یکی از گزینه‌ها مد نظر دارد.

در این مصاحبه که هفته گذشته پیش از انتشار لیست نهایی منتخبین شورای شهر برای شهردرای صورت گرفت به موضوعاتی همچون برنامه‌های فرهنگی و هنری این دور از شورا، چالش‌های دور قبلی شورا و اولویت‌های اصلی این دور از شورا پرداخته شد.

نادری در طی مصاحبه پاسخ روشنی به تداوم کنسرت ها و سمپوزیوم‌های اجرا شده در دور قبلی نمی‌دهد اما از پاسخ ها او نیز مضمونی برای ادامه این برنامه‌ها برداشت نمی‌شود. این مصاحبه طی یک و ساعت و ده دقیقه انجام شده که برش هایی از آن در پست بالا به نمایش درآمده است.
پرسش مربوط به ادامه پروژه صاروج پارس و هتل بام به اصرار ریاست شورا حذف شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.