آتش‌سوزی در پی برخورد شدید دو تریلر در سیرجان

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری سیرجان گفت: برخورد دو تریلر در محور سیرجان_ بندرعباس، آتش سوزی یک تریلر و مصدوم شدن راننده را رقم زد.

به گزارش کرمان نو، مهدی فیروزآبادی، مدیرعامل آتش نشانی شهرداری سیرجان گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی برخورد دو تریلر با یکدیگر در محور سیرجان- بندرعباس (۳۰ کیلومتری لاین برگشت به سیرجان) در ساعت ۳:۲۰ امروز بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

او افزود: دو تریلر اسکانیا و البرز به سمت سیرجان در حال حرکت بودند که تریلر اسکانیا به دلیل نامعلومی به انتهای تریلر البرز برخورد کرد و پس از منحرف شدن در حاشیه جاده متوقف و دچار آتش سوزی شده بود.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری سیرجان تصریح کرد:قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه راننده به همت افراد حاضر در محل بیرون آورده شده بود و با عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته بود.

او بیان داشت:آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دو رشته لوله آب دهی از دو زوایه مختلف شروع به مهار شعله‌های آتش کرده و آتش را مهار کردند.

فیروزآبادی در پایان گفت:آتش نشانان پس از مهار کامل آتش وسرد کردن خودرو، ایمن سازی محل حادثه و با دادن صحنه حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68728
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.