اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم؛ موجب احضار یکی از مدیران زرندی به دادسرا شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از احضار یکی از مدیران این شهرستان به دادسرا به دلیل ترک فعل و تضییع حقوق عامه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، اسماعیل بلوچ زاده افزود: طبق گزارش نیروی انتظامی، ترک فعل یکی از مدیران ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی، موجب اختلال در روند خدمت رسانی به بخشی از مردم شهرستان زرند شده بود که بلافاصله برای فرد مذکور پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا احضار شد.

وی بیان کرد: هر جرمی دلایلی دارد و ما با بررسی دقیق تمام جوانب، نقش دستگاه‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهیم تا اگر ترک فعلی در مسیر انجام یک جرم، صورت گرفته باشد متناسب با کم کاری، اهمال و یا خودداری مسئولان از انجام وظایف قانونی خود، اقدامات قضایی را انجام دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب زرند از سرقت به عنوان یکی از جرائم پرتکرار در این شهرستان نام برد و خواستار پیشگیری های بیشتر و موثرتر دستگاه‌های اجرایی و مردم در این راستا شد.

حجت الاسلام بلوچ زاده خاطرنشان کرد: سرقت های اموال عمومی از قبیل سیم های مخابراتی بعضا موجب اختلال در روند زندگی مردم می شود و ضرورت دارد مسئولان با حساسیت بیشتری این موضوعات را پیگیری کنند و دستگاه قضایی نیز در چارچوب قوانین و مقررات از مدیران حمایت خواهد کرد.

این مقام قضایی گفت: با نصب دوربین های سطح شهر و روستاها میزان جرم کاهش یافته ولی همچنان ما پیگیری خواهیم کرد تا ان شاالله روزی آمار بزه ارتکابی از سوی خلافکاران را به پائین ترین درجه سوق دهیم و این با کمک و همکاری تمام دستگاه‌ها و نیز شهروندان محقق خواهد شد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88369
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.