بازداشت شهردار سابق، مسئول دفتر فنی و رییس شورای گلزار بردسیر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از بازداشت شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رییس شورای اسلامی شهر گلزار این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، «افشین صالحی نژاد» امروز هشتم شهریورماه در تشریح این خبر افزود: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر واگذاری اراضی دولتی و تضییع حقوق بیت المال توسط شهردار و رییس شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان با ورود دادستانی شهرستان سه متهم اصلی پرونده از جمله شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رییس شورای شهر یاد شده به دلیل تخلفات صورت گرفته بازداشت شدند .

وی گفت: تخلفات صورت گرفته مربوط به یکی از پروژه های نیمه تمام در یکی از بخش های شهرستان، عدم رعایت ضوابط قانونی در واگذاری اراضی دولتی و عدم رعایت تشریفات قانونی در برگزاری مناقصه پروژه مذکور در سال‌های پیشین بوده است .

صالحی نژاد ادامه داد: با ارجاع این پرونده به قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر، بررسی های تخصصی انجام شده توسط وی و کارشناسان سازمان بازرسی استان تاکنون سه متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دادستان بردسیر بیان کرد: پنج متهم دیگر مرتبط با این پرونده به دادسرا احضار شده اند. وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با دست اندازان به اموال و اراضی دولتی و تضییع کنندگان حقوق بیت المال با جدیت تمام مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75697
1 نظر
  1. […] از هزینه‌ی هر مترمربع آسفالت برای شهروندان کرمانی تا بازداشت شهردار سابق و رییس شورای شهر گلزار […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.