پس از تصادف منجر به آتش‌سوزی در تونل تنگه‌زاغ در مسیر بندرعباس


تونل تنگه‌زاغ همچنان مسدود است

در پی آتش‌سوزی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در تونل تنگه‌زاغ در محور بندرعباس به حاجی‌آباد ۲ نفر جان خود را از دست دادند، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در مورد این حادثه می‌گوید: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته از داخل تونل تنگه‌زاغ بیرون کشیده شد؛ اما تونل همچنان مسدود است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از وقوع تصادف و حریق در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) در محور بندرعباس – حاجی‌آباد که حدود ساعت ۳ بامداد دیروز رخ داد، بلافاصله عملیات امدادرسانی و خروج خودروهای سوخته آغاز شد.

 شرفی گفت: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.

 او گفت: طبق برآورد اولیه تصادف و حریق روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به دستگاه روشنایی، تهویه و آسفالت تونل خسارت وارد کرده است و راهداران همچنان مشغول پاک‌سازی این تونل هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: میزان دقیق خسارت پس از پاک‌سازی کامل تونل و بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

 شرفی گفت: امکان بازگشایی تونل تا پایان عملیات پاک‌سازی و ایمن‌سازی وجود ندارد، اما در تلاش هستیم که این تونل هر چه سریع‌تر بازگشایی شود.

 او گفت: اکنون تردد در مسیر بندرعباس به حاجی‌آباد و برعکس به‌صورت دوطرفه از طریق تونل ۱۷ شهریور در حال انجام است و باتوجه‌به ترافیک نسبتاً سنگین در این مسیر، به مردم و رانندگان توصیه می‌کنیم که از ترددهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

 حدود ساعت ۳ بامداد دیروز یک دستگاه تریلی با یک دستگاه تانکر حامل بنزین در تونل تنگه زاغ (راهدار فداکار) تصادف کرد که منجر به وقوع انفجار و آتش‌سوزی گسترده شد.

 طبق آخرین آمار بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز مصدوم شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106804
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.