مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:


جان‌باختن دختر پنج‌ساله با احتمال گازگرفتگی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از جان‌باختن دختر پنج‌ساله با احتمال گازگرفتگی و مصدومیت مادر ٣٠ ساله در یک منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مدیریت ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنیز، رضا میرزایی گفت: ساعت ١١:٩ دقیقه امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه با دریافت تماس تلفنی مبنی بر پاسخگو نبودن ساکنان یک واحد مسکونی واقع در بلوار «معلم» با سامانۀ ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، بلافاصله اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره «2» به محل حادثه اعزام و با توجه به فوریت موضوع، درِ منزل مسکونی باز شد .
وی ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با خانمی تقریباً ٣٠ ساله و دختری پنج‌ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس، دختربچه قبل از رسیدن اکیپ اعزامی، با احتمال گازگرفتگی جان خود را از دست داده بود و شخص حادثه‌دیدۀ دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد .
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: علت دقیق وقوع این حادثه منوط به نظر پزشکی قانونی است، اما شواهد و بررسی‌های اولیۀ صحنۀ حادثه، نشان از احتمال گازگرفتگی دارد.
میرزایی بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم نسبت به بازدید مجدد وسایل گرمایشی خود اقدام کنند و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با کارشناسان سازمان آتش‌نشانی با شمارۀ ١٢۵ تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84070
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.