جزئیات حادثه آتش‌سوزی داروخانه آریا در شهرستان انار

مرتضی رعیتی اظهار کرد: حوالی ساعت 4 بامداد روز گذشته خبری مبنی بر آتش‌سوزی داروخانه‌ای در مرکز شهرستان انار به فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیم‌های تخصصی با حضور در محل، موضوع را بررسی کردند.
وی در تشریح جزئیات حادثه‌ی آتش‌سوزی داروخانه شهرستان انار گفت: متهم « ع.ع» به اتهام تحریق عمدی داروخانه در شهرستان انار و مخدوش کردن امنیت در این شهرستان بازداشت شد.
به گزارش ایسنا، این مقام قضایی به اظهارات متهم اشاره کرد و  افزود: متهم از طریق حیاط پشت داروخانه و آتش زدن کولر آبی که به داروخانه راه داشته اقدام به این عمل کرده است و آتش از طریق کولر آبی به داخل داروخانه پیش روی می کند و پس از 2 ساعت شهروندان متوجه حادثه می شوند و به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام می کنند.
وی گفت: پس از کنترل دوربین های محل حادثه و مشاهده خودرو پراید در محل و بررسی مشخصات مالک خودرو، با حکم تفتیش منزل به سراغ وی رفته و وی را دستگیر کردیم.
وی افزود: بنا به اظهارات پزشک داروخانه خسارت این آتش سوزی حدود یک میلیارد تومان است اما نظریه کارشناسی هنوز اعلام نشده است.
رعیتی با بیان این مطلب که  این آتش سوزی به دلیل اختلافات مالی که ریشه در گذشته داشته، رخ داده است، گفت: تحقیقات ادامه دارد تا در صورتی که متهم همدست یا شریکی در این جرم داشته شناسایی و دستگیر شوند.
دادستان انار در پایان از شهروندان خواست در صورتی که مطالبه ای از فردی یا افرادی دارند از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند درغیر این صورت با هرگونه اقدامی که منجر به خدشه دارشدن امنیت شود برخورد جدی می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23113
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.