خودسوزی در صنعت و معدن بم

کرمان‌نو-رییس اداره صنعت و معدن تجارت بم از خودسوزی فردی در این اداره خبر داد و افزود: این فرد شاکی خصوصی داشته و تنها برای تشکیل پرونده به اداره تعزیرات معرفی شده بود 

علیرضا پشتیبان روز شنبه ضمن تایید خودسوزی فردی در این اداره به خبرنگار کرمان‌نو گفت:آذرماه سال گذشته شخصی به این اداره به عنوان شاکی مراجعه کرد و اظهارداشت که برای ساخت یک عدد خلاطه به شخصی مراجعه کردم اما دستگاه خراب شده و شخص هم آن را تعمیر نمی کند.

او بیان کرد:شاکی که به اداره مراجعه کرده بود شکایتی نوشت و سپس شخص مقابل برای توضیحات بیشتر به اداره خوانده شد.

او می گوید وقتی با شاکی و متخلف صحبت کردم مقرر شد سازنده دستگاه با ضمانت بنده دستگاه را طبق گارانتی که قول داده بود تعمیرکرده و تحویل فرد شاکی دهد.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت افزود:بعد از گذشت چندماه اواخر هفته گذشته فرد شاکی مجدد به این اداره‌مراجعه و اعلام کرده که این شخص برای تعمیر دستگاه اقدامی نکرده است و جواب تلفن بازرسین اداره را نیز نداده بود .

پشتیبان ادامه داد: بعد از کش و قوس های فراوان، سرانجام متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که صبح امروز شنبه به اداره صنعت،معدن و تجارت بم آمد.

او می گوید وقتی شخص متخلف به اداره مراجعه کرد اعلام شد که باید به تعزیرات مراجعه نماید

پشتیبان تاکیدکرد:شخص متخلف تهدید کرد که خودش را آتش می زند و از اداره خارج شد اما یکساعت بعد مجدد با در دست داشتن تینر به اداره مراجعه کرد و تینر را به روی خودش و من ریخت .

رییس اداره صمت اظهار کرد:من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان خود فرد، من و یکی از همکارانم افتاد و اداره نیز آتش گرفت.

او توضیح داد:همکارانم توانستند با کپسول آتشنشانی ساختمان اداره و آتشی که روی جان من بود را خاموش کنند اما فرد متخلف با شعله.های آتش به بیرون فرار کرد.

به گفته او مردم بیرون از اداره با پتو آتش روی بدن شخص را خاموش کردند و پلیس نیروی انتظامی و اورژانس شخص را به بیمارستان منتقل کردند .

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت می گوید این شخص شاکی خصوصی داشته که چندین ماه قبل به اداره اعلام کرده و حتی ما بازرسی هم با این شخص نداشتیم و تنها به تعزیرات و تشکیل پرونده معرفی شده بود

او می گوید دست و گوش سمت راست و موهای سرش در آتش سوخته و حتی یکی از کارمندان این اداره ۲۰ درصد دچار سوختگی شده و یکی از همکاران دیگر نیز دستش کامل آبله زد.

به گزارش کرمان‌نو فرد متخلف با ۴۵ درصد سوختگی هم اکنون در بیمارستان، زنده و تحت درمان است .

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89315
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.