دادستان رودبار جنوب:


شوخی مرگبار با سلاح، جان جوان رودباری را گرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب وجود سلاح‌های غیرمجاز را تهدیدی برای امنیت شهروندان برشمرد و گفت: شوخی مرگبار دو جوان با سلاح گرم منتهی به وقوع یک فقره قتل در این شهرستان شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، حامد محمدی دادستان رودبار جنوب امروز ۲۱ دی‌ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.
وی اعلام کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد دو فرد جوان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند، به بیمارستان منتقل شده و متأسفانه یکی از این دو جوان بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.

 محمدی با بیان اینکه قاتل ظرف کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت شده، گفت: فرد مجروح دوم در ابتدا اعلام کرده بود که فرد سومی به‌سوی آنان تیراندازی کرده؛ اما در نهایت اقرار به تیراندازی به‌سوی دوستش نموده و بیان کرده است برای ردگم کنی و عدم شک مأموران پس از تیراندازی به سمت دوستش اقدام به مجروح کردن خودش کرده است.

 دادستان رودبار جنوب با بیان اینکه عواقب سختی در انتظار دارندگان سلاح گرم است، افزود: متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه خود را صرفاً شوخی با دوستش و ترساندن وی اعلام کرده و گفته است از آماده شلیک بودن اسلحه کلاشینکف خود اطلاع نداشته است.

او اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی برای روشن‌شدن زوایای مختلف این پرونده در شعبه بازپرسی ویژه قتل شهرستان ادامه دارد و دستگاه قضایی در خصوص جرائم خشن و مسلحانه، بدون مماشات با مرتکبین برخورد جدی خواهد کرد.

 این مقام قضایی گفت: مسئولان قضایی و امنیتی استان طی چند ماه گذشته به‌کرات وجود سلاح‌های غیرمجاز را هشدار داده و آن را تهدیدی برای امنیت خود شهروندان اعلام کرده‌اند، لذا ضرورت دارد دارندگان سلاح نسبت به تحویل داوطلبانه اسلحه‌های غیرمجاز خود به دستگاه‌های انتظامی و امنیتی اقدام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113715
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.