مغازه‌ای طعمه حریق شد| شهرداری کرمان خسارت را می‌پردازد

آقای عاقلی زاده صاحب مغازه در گفتگو با روزنامه پیام ما، از جزئیات این حادثه می گوید که این آتش سوزی ظاهرا بر اثر اتصال برق ایجاد شده و در حال گسترش به تمام مغازه بوده است. همسایه ها متوجه می شوند،  به آتش نشانی زنگ می زنند و خودشان در حد توان سعی میکنند آتش را مهار کنند. با تلفن همسایه ها خودم فورا به محل حادثه آمدم. ماشین آتش نشانی هم رسید، اما خبری از خاموشی آتش نبود. ابتدا تصور بر این بود ماشین آتش نشانی آب ندارد، اما مامور از خراب بودن پمپ ماشین خبر داد. تا ماشین بعدی آتش نشانی برسد، تمام اجناس  مغازه در آتش سوختند.
“کرمان نو” چگونگی وقوع این حادثه را از معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان جویا شد.

دکتر محمدرضا خانی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان
دکتر محمدرضا خانی معاون خدمات شهری شهرداری کرمان

“محمد رضاخانی “هم خراب بودن پمپ ماشین آتش نشانی را تایید کرده و می گوید که شهرداری قصور خود را در این واقعه می پذیرد. خودمان ایشان را راهنمایی کردیم که برود شکایت کند. در دادگاه هم می گوییم قصور از طرف ما بوده و ما باعث از بین رفتن مغازه شدیم. هر غرامتی که کارشناس دادگاه تعیین کند، تقدیم و از صاحب مغازه عذرخواهی می کنیم.
“محمدرضاخانی” در پاسخ به سوال خبرنگار “کرمان نو “که پرسید چه تضمینی وجود دارد، مجددا این اتفاق نیفتد؟ گفت: تصمیم بر این شد که هر ایستگاهی که ماشین می فرستد، یک ماشین پشتیبان هم بفرستد، یک ماشین به عنوان عمل کننده  و یک ماشین به عنوان پشتیبان.
معاون خدمات شهری شهرداری خطاب به مردم می گوید که در صحنه آتش سوزی به ماشینهای آتش نشانی راه بدهند تا همکاران ما با آرامش وظایفشان را انجام دهند. وسایل مکانیکی برقی هستند، ممکن هست هر لحظه از کار بیفتد. دلیل بر سهل انگاری همکار ما نیست. همچنین از مردم و مغازه داران خواست کپسول آتش نشانی بخرند، راههای مقابله با آتش را یاد بگیرند، هر کرمانی یک آتش‌نشان باشد. در این مورد اگر کپسول آتش نشانی وجود داشت، این حجم خسارت پیش نمی آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1793
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.