مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:


نجات دو مجروح حادثه تصادف در جاده «ده‌بالا» / اطفای آتش‌سوزی گسترده ناشی از سوخت قاچاق

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از نجات دو مجروح در اثر حادثه تصادف یک خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در مسیر روستای «ده‌بالا» خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از  امور ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ابراهیم بابایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان گفت: شب گذشته، یک حادثه تصادف در مسیر روستای «ده‌بالا»، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی کرمان گزارش شد و بلافاصله گروه امدادونجات از ایستگاه شماره ۹، به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه، یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کرده بودند که سرنشینان هر دو خودرو در این حادثه به‌شدت مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از ایمن‌سازی محل حادثه توسط اکیپ‌های اعزامی، خبر داد و خاطرنشان کرد: مجروحان که شامل یک سرنشین مرد، در خودرو پراید و یک سرنشین مرد، در خودرو پژو بودند، پس از رهاسازی از داخل خودروها توسط آتش‌نشانان به عوامل اورژانس در محل حادثه تحویل داده شدند.

نجات ساکنان «الله‌آباد» از آتش‌سوزی ناشی از سوخت قاچاق

بابایی، همچنین از آتش‌سوزی ناشی از نگهداری مقدار زیادی بنزین و گازوئیل قاچاق در روستای «الله‌آباد»، خبر داد و افزود: بیش از ۶۰۰ لیتر سوخت که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، دچار آتش‌سوزی شد.

او ادامه داد: حرارت بسیار زیاد ناشی از این آتش‌سوزی، علاوه بر آتش‌زدن خودرو، ساختمان منزل مسکونی را که محل نگهداری سوخت قاچاق بود، طعمه حریق کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، زمان وقوع این حادثه را بامداد روز یکشنبه سوم دی‌ماه، اعلام کرد و ادامه داد: آتش‌سوزی در حال گسترش بود و منازل هم‌جوار نیز درگیر حریق شده بودند که با اقدام فوری آتش‌نشانان، این آتش‌سوزی بزرگ مهار شد و جان و مال بسیاری از ساکنان آن محدوده، نجات یافت.

بابایی، با اشاره به اعزام سریع چهار دستگاه خودروی مهار آتش از چهار ایستگاه آتش‌نشانی، خاطرنشان کرد: به علت حجم بالای سوخت مایع، این آتش‌سوزی قبل از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گستره زیادی پیدا کرده بود که خوشبختانه با اقدامات فوری و صحیح آتش‌نشانان، به هیچ‌یک از ساکنان آسیبی نرسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112703
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.