در پی سرنگونی بالگرد وزیر ورزش در بافت


وزیر بهداشت برای عیادت از سجادی وارد کرمان شد

وزیر بهداشت دقایقی پیش برای عیادت از سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که در بیمارستان شهید باهنر کرمان تحت درمان است وارد این شهر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت تا دقایقی دیگر در بیمارستان حاضر می‌شود و از نزدیک در جریان روند درمان وزیر ورزش قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش عصر دیروز پنجشنبه در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت دچار مصدومیت و ضربه مغزی شد که پزشکان می‌گویند باوجود آنکه سطح هوشیاری وی اندکی پایین است اما علائم حیاتی پایدار دارد.

محمد صابری روز جمعه از محل بیمارستان شهید باهنر کرمان با بیان اینکه آسیب وارده به ریه وی جدی است گفت: از مردم می‌خواهیم دعا کنند.

وی گفت: در عین حال کادر پزشکی در بیمارستان شهید باهنر کرمان همه تلاش و ظرفیت‌ها را برای ادامه درمان و بهبودی وی به کار گرفته است.

وی افزود: میثم پاریزی مدیرکل ورزش کرمان بیهوش بود و گرچه علائم حیاتی پایداری داشت اما امروز وضعیت ادامه درمان وی به علت آسیب جدی به ریه در شرایط خاصی قرار گرفته است.

غیر از مدیرکل ورزش کرمان، وزیر ورزش نیز با هوشیاری نسبتا پایین مواجه بوده که پزشکان می‌گویند علائم حیاتی وی مشکلی ندارد؛ همچنین ۲ نفر دیگر شامل مدیران کل استان‌های آذربایجان شرقی و تهران نیز که شب گذشته حالشان مساعد نبود، امروز بهتر شده‌اند و درمان آنان رو به بهبودی بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101803
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.