کلاهبرداری در هنگام خرید وانت مزدا

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری در هنگام خرید یک وانت مزدا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری در هنگام خرید یک  وانت مزدا در شهر کرمان، بررسی موضوع در دستور کار‌ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او به شگرد و چگونگی انجام این کلاهبرداری اشاره کرد و عنوان داشت: پس از مراجعه خریداران و فروشنده به دفترخانه اسناد رسمی برای نقل و انتقال خودرو، یکی از خریداران به قصد دیدن دقیق خودرو و پیش از واریز وجه به حساب فروشنده با خودرو از محل متواری و فرد دوم نیز با بیان اینکه پول به حساب واریز و پیام آن ارسال می‌شود، سند را به نام خود منتقل و از محل فرار می‌کند.

سرهنگ حسن پور بیان کرد: با حصول اطمینان از کلاهبرداری و به دست آوردن سر نخ‌هایی از محل ارتکاب جرم، ۲ متهم پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی در مخفیگاه خود واقع در شهر کرمان شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری در انتقال قطعی یک دستگاه خودرو وانت مزدا به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شهروندان خواست هنگام انجام هر معامله‌ای تا اطمینان کامل از واریز وجه از تنظیم هر گونه قرار داد اکیدا خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82226
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.