فرمانده انتظامی شهرستان بم؛


کودک ربوده شده به والدینش بازگردانده شد

فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: کودک ربوده شده در عملیات ضربتی پلیس بم به آغوش خانواده، بازگشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرواش در یکی از خیابان‌های شهر بم درحالی‌که کودک ۴ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به‌سرعت طرح مهار به‌تمامی واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

او افزود: بدین منظور تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت، خودروی سرقتی را به‌صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کردند و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: فوراً پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه‌دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 او با اشاره به اینکه ۲ سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده می‌کنند، درصدد روشن‌کردن خودروی وی برآمدند و اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند، از شهروندان خواست: هیچ‌وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب‌شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.