تفریحات دردسرساز جمعه ۲۹ دی:


یک کشته در آفرود سواری، یک فوتی موتور سنگین، یک نفر از کوه سقوط کرد

جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اعلام کرد سقوط فردی از کوه در ارتفاعات جوپار (بند گودر – دهنه گزوئیه) حوالی قله بلوچی منجر به مرگ وی شد؛ همچنین معاون هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود سوران گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشته است. همچنین در رفسنجان روز گذشته یک دستگاه موتور با ۲ راکب آن به پژو برخورد کردند و باحال وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

سقوط از کوه جان یک نفر را در کرمان گرفت

جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اعلام کرد سقوط فردی از کوه در ارتفاعات جوپار (بند گودر – دهنه گزوئیه) حوالی قله بلوچی منجر به مرگ وی شد.

روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر از کوه‌های جوپار (حوالی قله بلوچی) طی جمعه‌شب، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد.

 بر اساس این گزارش، امدادگران هلال‌احمر پس از چندین ساعت پیمایش و دسترسی به محل حادثه، پیکر فرد جان‌باخته را با زدن چندین کارگاه و بسکت کشی، به محلی قابل‌دسترس منتقل کردند و به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دو مجروح براثر مانورهای موتور سنگین

رفسنجان یکی از شهرهایی است که با دارابودن بیش از ۶۰۰ دستگاه موتور سنگین بیشترین موتور سنگین‌ها را در کشور دارد و آخر هفته که می‌شود صدای آنها در معابر به گوش می‌رسد و متأسفانه دلهره خبری دیگر از حوادثی تلخ.
روز گذشته یک دستگاه موتور با ۲ راکب آن به پژو برخورد کردند و باحال وخیم به بیمارستان منتقل شدند.

حادثه آفرودسواری یک فوتی و سه مجروح برجا گذاشت

معاون هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود سوران گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشته است.
محمد امیرخانی گفت: ۲ تیم امداد و نجات آفرود از استان کرمان که به محل حادثه رسیده‌اند اقدامات اولیه درمانی را انجام داده‌اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: کنون ۲ تیم آفرود جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در عمق کویر هستند و ما نیز ورودی جاده مستقر هستیم تا پیکر فوتی و نیز مصدومان این حادثه را منتقل کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به همکاری چهار تیم امدادگر از کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه‌های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهدشتی به محل حادثه اعزام شده بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114154
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.