۱۱ شرکت حمل و نقل جنوب کرمان به دلیل تخلف پلمب شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از پلمب ۱۱ شرکت حمل و نقل این منطقه به دلیل تخلف از قانون خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجتبی محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شرکت های متخلف جنوب کرمان در زمینه صدور بارنامه از قوانین حمل و نقلی تخلف کرده بودند که فعالیت آنها با ارجای پرونده به کمیسیون ماده ۱۲ متوقف و سامانه صدور بارنامه این شرکت ها توسط اداره کالا غیرفعال شد.

وی همچنین از جریمه هفت شرکت و تذکر کتبی به سه شرکت حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و اظهار داشت: این اعمال قانون ها در راستای بازرسی های مستمر از شرکت های حمل و نقل انجام شد.

وی تصریح کرد: قبل از فصل اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی نشست های متعددی با مدیران عامل و مدیران فنی این شرکت ها تشکیل و از آن ها خواسته شد برای سامان دهی بهتر به حوزه حمل و نقل قوانین ابلاغی را رعایت کنند تا در فصل اوج حمل بار شاهد تعطیلی و قطع خدمات شرکت ها نباشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: هرگونه صدور اسناد دستی حمل و نقل خارج از روال قانونی و بارنامه رسمی تخلف از قانون است.

وی اظهار داشت: همچنین هفته گذشته سه شرکت حمل و نقلی در منطقه جنوب استان کرمان به دلیل رعایت نکردن قانون تعطیل شدند.

محمودی با بیان اینکه ۱۰۹ شرکت حمل و نقل کالا در هفت شهرستان جنوبی کرمان فعال است، تصریح کرد: روزانه بیش از ۲ هزار بارنامه حمل محصولات کشاورزی توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85905
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.